Sıkça Sorulan Sorular

Araç kiralama rehberimize hızlıca gözatın.

Alabilirsiniz. Şubemizin bulunduğu tüm lokasyonlardan 7/24 şube opsiyonumuz ile aracınızı tam saatinde hiç beklemeden, havalimanından teslim alabilirsiniz.

Provizyon nedir, ne zaman iade edilir?

Provizyon (teminat yada depozito), kiralamanın sona ermesinin akabinde; varsa ücretli karayolları ve köprü geçişleri, eksik yakıt, günlük km sınırı aşımı ve hasar bedelleri hesaplanarak kalan tutar iade edilir. Bu tutarlar yok ise provizyon ücretinin tamamı iadesi için misafirlerimizin kredi kartının bağlı olduğu bankaya iletilir. Provizyon iadesi, bankalar arası işlemlere bağlı olarak ve resmi tatiller göz önünde bulundurulmak şartıyla 1 ile 10 iş günü içerisinde misafirlerimizin kredi kartına yansıtılmaktadır.

Araç kiralarken senet imzalıyormuyum?

Ege Filo'dan araç kiralaması yaparken herhangi bir senet imzalamıyorsunuz, sadece prosedür gereği kredi kartınıza araç segmentine göre provizyon işlemi uygulanıyor.

Kaza yaparsam ne yapmalıyım?

Misafirlerimizin 444 4 227 numaralı hattımızdan yetkili kişilere ulaşarak bilgi vermesi gerekmektedir. Misafirlerimizin duran araca çarpması halinde ya da aracımız park halindeyken üçüncü şahıslar tarafından aracımıza çarpılması halinde; aracın yeri değiştirilmeksizin en yakın polis veya jandarma karakoluna başvurularak kaza, hırsızlık ve alkol tespit raporları alınmalıdır. Çarpışma halinde; sürücü belgesiz motorlu araç kullanılması, sürücüde yaş küçüklüğü olması, sürücüde alkol veya akıl sağlığı şüphesinin olması, kazaya karışan araçlardan birinin kamu kurumlarına ait olması, kamu kurumlarına ait eşyada zarar meydana gelmesi, sadece üçüncü kişilere ait eşyalara zarar gelmesi, kazaya karışan araçlardan birinin trafik sigortasının bulunmaması, kazanın ölüm ya da beden zararı ile sonuçlanması hallerinden en az birisi mevcutsa aracın yeri değiştirilmeksizin en yakın polis veya jandarma karakoluna başvurularak kaza, hırsızlık ve alkol tespit raporları alınmalıdır. Çarpışma halinde yukarıda belirtilen maddelerden hiçbiri oluşmadıysa, misafirlerimizin kazanın oluş biçimine göre Maddi Hasarlı Kaza Tespit Tutanağı tutması gerekmektedir.

Aracı arkadaşım sürebilir mi?

Kiralama yaptığınız aracı sözleşmenizde varsa ek şoför kullanabilir. Haricinde 3.kişilere araç teslimi yapmak ve kullandırmak yasaktır. Bu tür kullanımlar sebebi ile oluşabilecek tüm maddi/manevi hasar ve kayıplar tarafınıza faturalandırılır.

Kredi kartı dışında ödeme seçenekleri?

Malesef, kredi kartları dışında ödeme kabul edememekteyiz, banka kartı / debit kart kabul edilmemektedir. Hiçbir satış kanalımızdan nakit, senet, debit kart ya da sanal kart ile araç rezervasyonu yapılamamaktadır.

Başkasına ait kredi kartı olur mu?

Güvenlik kurallarımız gereği, tüm rezervasyon kanallarımız aracılığıyla yapılan araba kiralama hizmetleri için sürücü bilgileri ile ödeme yapılan kart bilgilerinin eşleşmesi gerekmektedir.

Ofiste ödeme yapabilirmiyim?

Eğer rezervasyonunuzu web sitemiz üzerinden gerçekleştirirseniz ofiste ödeme yapabilirsiniz. Bu durumda rezervasyonun kesinleşmesi için toplam ödenecek tutarın %20 oranındaki bedel kapora olarak talep edilir. Bu ödemeyi sanal pos ya da banka hesabımıza havale yaparak gerçekleştirebilirsiniz.

En kısa kiralama süresi nedir?

En kısa araç kiralama süresi 3 gündür. Saatlik kullanım malesef mümkün olmamakla birlikte bu durumda günlük kira bedeli alınmaktadır.

Araçlarınızda kasko var mı?

Filomuzdaki tüm araçlarımızın trafik sigortası ve kaskosu bulunmaktadır.

Kilometre sınırı var mı?

Günlük ve aylık kiralamalara göre değişen kilometre sınırı uygulamamız bulunmaktadır. Kilometre sınırı uygulamamız hakkında bilgi almak için Ege Filo Car Rental kiralama sözleşmesi detaylarını inceleyebilirsiniz.

Günlük kilometre limitini aşarsam ne olur?

Günlük kilometre limitini aşan misafirlerimize, günlük kiralama bedeline ek kilometre aşım bedeli yansıtılabilir. Araçla yapılan yolculukta aşım yapılan her 1 kilometre için 1 TL tahsil edilmektedir.